ТМ «Наша Ряба» пропонує широкий асортимент фасованої та нефасованої продукції, яка реалізується в сучасній і традиційній роздрібній торгівлі, зокрема через більш ніж 2 100 франчайзингових торговельних точок по Україні.

 

Компанія-виробник торгової  марки «Наша Ряба» – ПАТ «Миронівський хлібопродукт» – вперше запропонував споживачам якісне охолоджене куряче м’ясо національного виробництва ще в 2001 році. На сьогоднішній день ТМ «Наша Ряба» –  флагман в категорії – займає понад 50% українського ринку курячого м’яса промислового виробництва.

 

Продукція ТМ «Наша Ряба» виробляється в умовах  чистоти  та гігієни на 5  сучасних підприємствах по всій Україні, на яких щодня здійснюється санітарно-гігієнічний контроль за допомогою  мікробіологічних  досліджень  всього,  що має  безпосередній  контакт з  продукцією. Також  на підприємствах  впроваджено систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів ISO 9001 (ДСТУ ISO 9001); ISO 22000 (ДСТУ ISO 22000);  а також  схему сертифікації FSSC 22000.

 

Для вирощування птиці використовуються корми власного виробництва з пшениці, соняшника та кукурудзи, з додаванням вітамінів і мікроелементів. Своя мережа лабораторій контролює всі етапи: від виробництва кормів до готової курячої продукції.

 

За допомогою власного автопарку машин-рефрижераторів курятина ТМ «Наша Ряба» надходить у продаж упродовж доби після забою птиці і реалізується в більш ніж 2 100 фірмових торгових точках по Україні, а також у супермаркетах, куди продукція поставляється в упакованому виді.

 

ТМ «Наша Ряба» піклується про своїх споживачів – про їхнє здоров'я та комфорт, гарантуючи якість та безпечність курятини, а також відмінний смак улюблених страв для кожного. Спеціально для споживачів мусульманського віросповідання ТМ «Наша Ряба» випускає продукцію з позначкою Halal, яка виробляється відповідно до мусульманських традицій та ісламських канонічних норм (продукція сертифікована Центром досліджень і сертифікації «Альраїд»).

 

Українські споживачі цінують таке піклування та натомість дарують торговій марці своє визнання. ТМ «Наша Ряба» визнана найпопулярнішим українським брендом (за версією рейтингу журналу «Фокус» за результатами 2012 року). Згідно з даними дослідження, проведеного компанією GFK у січні-грудні 2015, показник спонтанного знання бренду «Наша Ряба» серед споживачів курячої продукції становив 97%.

 

Торговій марці «Наша Ряба» споживачі довіряють найцінніше – піклування про свою сім'ю та дітей. 68% українських сімей* обирають «Наша Ряба» для своїх малюків (віком від 9 місяців до 7 років включно), що вкотре доводить любов і лояльність мільйонів українських споживачів.

 

*Згідно з дослідженням, що було проведене агенцією маркетингових досліджень ТОВ «Україно-Бельгійське підприємство Айвокс» в мережі Інтернет у лютому 2014)

 

Зі своїми побажаннями кожен споживач може звернутися на гарячу лінію ТМ «Наша Ряба»: 0 800 500 001.