Qualiko та інновації

Продукція Qualiko тепер виходить у новому вигляді споживчої упаковки.

Брендовану лінійку поповнили заморожені частини курчати-бройлера: крило, стегно, філе і гомілка в лотках у фірмовій SES-плівці і фас-газ-упаковці TM Qualiko.

Було прийнято рішення про введення фірмової SES-упаковки Qualiko у зв’язку з розширенням її експорту на світовий ринок і ринки Близького Сходу.

Упаковка розроблена в легкому, натуральному стилі, що підкреслює для споживача green-концепцію бренду. Ми також постаралися зробити її максимально прозорою, щоб показати покупцеві всі зовнішні переваги продукту. Основна технічна інформація – виробник, вага і строки придатності наносяться на індивідуальну етикетку упаковки (термочек). Логотип бренду і слоган звучить як Qualiko – good for your family (Кваліко – найкраще вашим родинам).

Також акуратні іконки, розміщені на упаковці, стануть зручним путівником по споживчим перевагам: продукт класу А, використання натуральних кормів, сертифікація Халяль – все це незмінні атрибути високої якості продукції Qualiko.

Така подача продукції покликана забезпечити сприйняття її як натуральної, сучасної та безпечної – найкращої для кожної родини.