МХП став першим українським виробником, який запропонував споживачам лінійку м’ясних продуктів з доданою вартістю. Компанія вперше представила на вітчизняному ринку напівфабрикати і м’ясні закуски під брендом «Легко!», делікатеси з гусятини під брендом «Фуа Гра» і яловичину преміям-класу під брендом «Сертифікований Ангус». Розвиток франчайзингової мережі магазинів «Наша Ряба» і впровадження нової упаковки з захисним газом для цілої лінійки продуктів з курятини, яка подовжила термін придатності продуктів, закріпили за МХП статус лідера і новатора в сфері роздрібної торгівлі та пакування. Керівництво вважає, що впровадження інновацій, орієнтованих на споживача, змінять вподобання споживачів в бік здорової, високоякісної і зручної для споживання їжі.