Безкомпромісний Мама-контроль від ТМ «Наша Ряба»

14.04.2016

Більше 5 000 мам піклуються про якість «Нашої Ряби» і годують цією курочкою своїх діток. Це – сильний аргумент, адже безкомпромісність мам до безпеки своїх дітей – безсумнівна. Саме цей інсайт став основою нової рекламної кампанії ТМ «Наша Ряба».

ПАТ «Миронівський хлібопродукт» та креативне агентство Young & Rubicam Ukraine перенесли на екран ІСТОРІЇ реальних працівниць Миронівського хлібопродукту.

Ці історії життєві, їм віриш з першого слова. А ще - вони сповнені материнської любові, тому дуже зворушливі…

Маркетинг директор ЧАО «Мироновский хлебопродукт» Сергей Венгер:

«В этот раз нам не пришлось ничего придумывать для рекламы нашего бренда. В основу новой коммуникационной кампании положены мои наблюдения из общения с сотрудницами наших предприятий. Инсайт очень простой: мама – самый бескомпромиссный контролер качества продуктов для своего ребенка. Если мама кормит своего ребенка тем, что сама производит – то это самая неоспоримая гарантия качества и безопасности. А если таких мам более пяти тысяч, как в Нашей Рябе, то тут и добавить нечего.»

Мами завжди залишаються мамами: навіть на роботі вони завжди думають про своїх маленьких зайчиків, квіточок, сонечок... І тому тримають якість продукції під особистим безкомпромісним контролем. Ось чому щодня мами-співробітниці впевнені, що їхні малюки куштують дійсно добру курочку. Це не просто сюжет для нової реклами, це – реальна історія виробництва курятини «Наша Ряба» очима професіоналів. Ось чому на зйомочному майданчику не було декорацій, спец ефектів та актрис.

Сергей Венгер: «Хотелось, чтобы все в этой коммуникации было настоящим и правдивым от начала и до конца! Инсайты, цифры, производство, люди. Поэтому я с самого начала решил снимать только реальных сотрудниц. Многие коллеги не верили, что можно показать эмоциональную историю с непрофессиональными актерами. Но благодаря усилиям нашей команды и талантливого режиссера у нас получилось. Наши мамы оказались такими настоящими, что не каждая актриса смогла бы так сыграть и на площадке они давали такие эмоции, что мы все в них влюбились.»

Всі героїні ролику - це справжні українські мами, які працюють на птахофабриках компанії. Всі інші елементи підготовки до зйомки – були традиційними, в тому числі і кастинг.  Всього в кастингу брали участь 170 життєрадісних та чарівних працівниць. В результаті були вибрані три героїні, а решта учасниць попали в об’єктив камери в масових сценах. Головною героїнею нової кампанії бренда «Наша Ряба» стала мама п‘ятьох дітей.

Тепер настав час всій країні побачити, що «Наша Ряба» - це результат безкомпромісного мама-контролю.

 

Все новости