МХП долучився до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу (UNIC)

10.10.2017

Прозорість ведення бізнесу, висока репутація відповідальної компанії, міцна корпоративна та ділова етика, лідерські позиції на ринку через чесну конкуренцію якісною продукцією – незмінна філософія групи компаній ПАТ «Миронівський хлібопродукт» від дня заснування й до сьогодні.

9 жовтня 2017 року група компаній ПАТ «Миронівський хлібопродукт» на підтвердження відданості високим стандартам ведення доброчесного бізнесу приєдналася до членства у Всеукраїнській мережі доброчесності та комплаєнсу (UNIC), яка започаткована Радою бізнес-омбудсмена Альгірдаса Шемети за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР).

Філософія МХП послідовна і незмінна від дня заснування й до сьогодні. Це – прозорість ведення бізнесу, висока репутація відповідальної компанії, міцна корпоративна та ділова етика, лідерські позиції на ринку через чесну конкуренцію якісною продукцією. Для групи компаній ПАТ «Миронівський хлібопродукт», безумовно, важливо бути лідерами в агропромисловому секторі України, однак – ще більш важливо мати гарну репутацію чесного бізнесу, якому довіряють на світових ринках. МХП із задоволенням приєднується до важливої та своєчасної ініціативи (UNIC), яку заснувала Рада бізнес-омбудсмена.

Нагадаємо, Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу оголосила про офіційний старт своєї роботи в Україні 9 жовтня 2017 року. Мережа має на меті об’єднати відповідальні компанії по всій Україні та просувати ідею етичного ведення бізнесу шляхом освітніх заходів, розробки політик та програм, щорічного оцінювання рівня комплаєнсу членів. Наразі Мережа налічує 42 українські та міжнародні компанії.

Ініціативна група пройшла самооцінку за анкетою, розробленою на основі стандарту ISO 37001, та репутаційну перевірку за відкритими джерелами. За результатами опитування компанії взяли на себе зобов’язання поліпшити рівень доброчесності у своїх компаніях або зробити кроки до її впровадження. Рік потому компанії звітуватимуть про досягнутий результат. Якщо компанія протягом двох років не виконає взятих на себе зобов’язань або викликатиме репутаційні підозри, вона позбудеться членства в Мережі.

Проект також підтримуватимуть міжнародні донори – ЄБРР та ОЕСР.

«В основному боротьба ведеться на стороні попиту проти корупції. Ми ж акцентуємо увагу на пропозиції – якщо бізнес поводитиметься етично, це допоможе знизити рівень беззаконня. Одна з ключових цілей Мережі – надати компаніям інструменти і процедури для впровадження комплаєнсу у разі їх відсутності», – наголосив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета, ініціатор Мережі. Він також додав, що ініціатива є всеукраїнською та націлена об’єднати доброчесний бізнес в Україні. Сайт організації www.unic.org.ua
 

Все новости