«Наша Ряба» знову очолила рейтинг найбільш популярних брендів за версією журналу «Фокус»

14.09.2012

Наша Ряба» третій рік поспіль є лідером рейтингу українських брендів. Охолоджене куряче м'ясо під цією маркою продається в Україні з 2001 року. За 10 років її споживання збільшилося з 3,3 кг на особу у 2002-ому та до 24 кг у 2011 році.Ipsos, упізнаванність «Нашої Ряби» у 2012 році досягла 100%. У квітні 2012-ого була започаткована нова маркетингова кампанія, яка включала спонсорство кулінарних шоу, а також рекламну кампанію на ТБ, у пресі та зовнішніх носіях під девізом «Піклуючись про курочку, ми піклуємося про вас».

Половину ринку промислового виробництва курятини України займає МХП. В МХП вважають, що рекламна активність – основа успіху торговельної марки: згідно моніторингу сприйняття марок і реклами у категорії охолодженої птиці, який був проведений для МХП компанією

Предмет особливої гордості МХП - добре налагоджена дистрибуція. З чотирьох птахофабрик продукція розподіляється по 24 логістичних центрах, а звідти розвозиться в супермаркети та у понад 2600 франчайзингових точок. У тому числі - у м’ясні магазини, де, окрім курятини, споживач може придбати й інші види м’яса – свинину та індичатину, яку виробляють компанії - партнери МХП. У цьому році почала діяти франчайзингова програма під ТМ «Наша Ряба», розрахована на сімейний бізнес. Перший магазин у Боярці вже відкрився, на черзі ще декілька.

 

Все новости