Продукція МХП продається по всій Україні. Компанія реалізує свою продукцію через франчайзингову мережу, здійснює прямі поставки до супермаркетів, мереж роздрібної торгівлі та використовує інші канали збуту.

МХП має 6 філій прямих продажів і 4 філії міжфілійної логістики. Компанія планує розширення географічного покриття в середньостроковій і довгостроковій перспективі. 5 розподільних центрів знаходяться у власності компанії. Кожен розподільний центр має складські приміщення і автопарк, який дозволяє МХП ефективно і своєчасно доставляти продукцію до франчайзингових точок, супермаркетів та інших роздрібних торговельних точок.

 

На початок 2016 року, кількість власних вантажних авторефрижераторів від провідних виробників, таких як Mercedes, Scania і MAN, оснащений сучасним холодильним обладнанням виробництва Thermo King, Carrier, склала 487 автомобілів. Перевагою логістики МХП є доставка охолодженої нефасованої продукції упродовж 24 годин з моменту оформлення замовлення. Для фасованої продукції час доставки складає 48 годин.

 

Близько 40% охолодженої продукції продається через франчайзингову мережу, ще близько 40% через супермаркети та інші точки роздрібних продажів, решта поставляється закладам громадського харчування, промисловим підприємствам.

 

Усі клієнти МХП (включно з франчайзі) купують продукцію на основі договорів поставки, які укладаються, зазвичай, строком до одного року. Обсяг продукції, як правило, узгоджується з кожним клієнтом щомісяця, але на прохання клієнта може узгоджуватися щодня.
 

 

Продажі мережам супермаркетів та іншим представникам роздрібної торгівлі

Продукція, яку виробляє МХП, реалізується в 98% торгових мереж України. Компанія постачає продукцію провідним мережам супермаркетів, зокрема Fozzy, «Сільпо», «АТБ», «Еко», «Новус», Metro Cash & Carry, Auchan, «Фуршет». МХП забезпечує постійну підтримку продажів курятини за рахунок маркетингових заходів ТМ «Наша Ряба». Також в торгових мережах компанія проводить різноманітні ефективні трейд-маркетингові акції, спрямовані на збільшення об’єму продажів і залучення нових покупців, а також національні промо-акції з підтримкою у пресі.

 

МХП є основним національним постачальником курятини завдяки:

  • виробництву європейського рівня;
  • власній ефективній системі логістики;
  • дотриманню високих міжнародних стандартів якості і безпечності;
  • підприємствам, які сертифіковані на відповідність міжнародним стандартам якості та безпечності харчової продукції (ISO 9001 – Системи управління якістю, FSSC 22000 – Схема сертифікації системи менеджменту безпечності харчової продукції, BRC Food – Міжнародний стандарт безпечності харчових продуктів).

 

Варто зазначити, що продажі з погонного метра полиці в мережах значно перевищують продажі конкурентів компанії, забезпечуючи більший заробіток торговим майданчикам.
 

Продажі закладам громадського харчування, промисловим підприємствам

МХП постачає свою продукцію закладам громадського харчування, які використовують курятину та інші м'ясні вироби.

 

МХП продає широкий асортимент м'ясної продукції, включно з ексклюзивними пропозиціями, зокрема кулінарні вироби під ТМ «Легко!».

 

МХП задовольняє різноманітні потреби своїх клієнтів: від ресторанів швидкого харчування до ресторанів високого класу.

 

МХП також постачає продукцію компаніям, які використовують курятину для подальшої переробки. Різноманітність продуктової лінійки МХП зміцнює позиції компанії в промисловому сегменті ринку.