МХП керується українським законодавством, нормами і положеннями, які регулюють сфери діяльності холдингу. Також всі підприємства групи МХП дотримуються міжнародних стандартів і норм ведення діяльності. Зокрема, стандартів екологічної та соціальної стійкості Міжнародної фінансової корпорації (IFC); екологічної та соціальної політики Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР).

Крім загальноприйнятих норм, положень та законів, МХП розробив і дотримується внутрішніх політик і положень.

 

Політика корпоративної соціальної відповідальності

Політика корпоративної соціальної відповідальності ПАТ «МХП» покликана визначити і реалізувати стратегію взаємодії з різними цільовими аудиторіями для тривалої, стабільної і плідної співпраці.

Корпоративна соціальна відповідальність компанії – невід'ємна частина ведення бізнесу ПАТ «МХП».

 

Комунікаційна політика

Дана політика покликана визначити правила обміну та роботи з інформацією як всередині компанії ПАТ «Миронівський хлібопродукт», так і з зовнішніми групами зацікавлених осіб для встановлення прозорих зв'язків на всіх рівнях за допомогою найбільш ефективних методів і практик з метою поширення інформації про компанію та її діяльність.

Комунікаційна політика була розроблена і введена в дію на всіх підприємствах холдингу МХП і охоплює всі сфери комунікацій між холдингом, підприємствами, що входять до групи, і зацікавленими сторонами. У ній визначено принципи комунікації, зацікавлені сторони та відповідальні за комунікацію особи.