Ласкаво просимо до Служби етичного контролю МХП
Навіщо?

ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» (далі – Компанія) дотримується політики нульової толерантності до будь-яких порушень законодавства та внутрішніх нормативних документів Компанії.
У 2017 році Компанія запроваджує Антикорупційну політику відповідно до чинного антикорупційного законодавства України, а також з урахуванням найкращих міжнародних практик з метою:
●    підвищення прозорості бізнесу в Україні;
●    захисту інтересів акціонерів, ділових партнерів та співробітників від проявів корупції та пов'язаних з нею загроз;
●    профілактики шахрайства і корупційних правопорушень в діяльності своїх працівників.
Ми заохочуємо будь-яке ваше повідомлення про ознаки вчинення порушень вимог нормативних документів Компанії, адміністративних правопорушень і злочинів.
Що таке Служба етичного контролю?

Служба етичного контролю – це:
●    система збору та обробки інформації про ознаки вчинення порушень вимог політик Компанії та корупційних правопорушень;
●    сучасні канали для анонімного та зворотного зв'язку з викривачами корупції та інших порушень ділової етики;
●    система (програмне забезпечення) для швидкого реагування на заяви анонімних викривачів, а також для документування внутрішніх перевірок і розслідувань.
Служба етичного контролю організована з метою отримання інформації про шахрайські, корупційні та інші правопорушення, що завдають шкоди інтересам Компанії, її чинним чи потенційним партнерам.
 

Хто може повідомляти?
Будь-яка фізична або представник юридичної особи може повідомити про порушення в ПрАТ «Миронівський хлібопродукт», а також в його афілійованих і залежних структурах.
 

Про що ви можете повідомляти?
Окрім порушень Антикорупційної політики, до «Служби етичного контролю» також можна повідомляти про факти:
●    недобросовісної конкуренції на тендерах;
●    розкрадання або неналежного використання майна Компанії;
●    розголошення конфіденційної, інсайдерської інформації, а також інформації, що становить комерційну таємницю;
●    порушення вимог внутрішніх нормативних документів Компанії і / або чинного законодавства України;
●    порушення вимог промислової і виробничої безпеки, екології та охорони праці;
●    невиконання (несумлінне виконання) посадових обов'язків з боку керівників, перевищення повноважень, порушення керівниками прав підлеглих працівників.
 

Як повідомити?
Повідомити можна одним із трьох зручних для вас способів:
1.    Відвідайте безпечний портал просто натиснувши на посилання  mhp.ethicontrol.com.
2.    Зателефонуйте +380 800 210 745 .
Дзвінки безкоштовні для усіх операторів і приймаються в робочі дні з 06:00 до 22:00 (у неробочий час ви можете залишити повідомлення на автовідповідач).
3.    Надішліть електронного листа на hotline@mhp.com.ua
 

Зверніть увагу, що Служба не реєструє:   
●    звернення та скарги споживачів та клієнтів з питань продукції чи обслуговування, а також інші повідомлення в межах дії Закону України «Про захист прав споживачів». Для таких звернень створені окремі інструменти: веб-сайт http://ryaba.ua/ua/, гаряча лінія  0 800 500 001;
●    скарги щодо третіх осіб, які не є діловими партнерами Компанії;
●    скарги на особисті і побутові проблеми чи інші питання, які знаходяться за межами компетенції Компанії та її співробітників;
●    погрози на адресу інших осіб;
●    звернення у відповідності до Закону України «Про звернення громадян». За більш детальною інформацією звертайтеся до Департаменту зі зв’язків із громадськістю та корпоративної соціальної відповідальності за контактами, що вказані на сайті https://www.mhp.com.ua/uk/contacts , або через форму: https://www.mhp.com.ua/uk/responsibility/communication
 

Ви можете повідомити анонімно!
Щоб гарантувати повну анонімність та неупередженість реєстрації повідомлень, Компанія уклала угоду із зовнішнім незалежним постачальником послуг – "ТОВ «Етиконтроль". Завданням постачальника є організація незалежної реєстрації дзвінків та повідомлень через анонімний веб-портал, а також захист анонімності  інформаторів. Якщо ви не хочете себе розкривати, то ніхто не буде цього робити без вашої  згоди. Інформація, яку ви надаєте, є конфіденційною в межах, що дозволені чинним законодавством.
Що відбувається після реєстрації вашого повідомлення?
1.    Зовнішній підрядник реєструє ваше повідомлення та надсилає його в Центральний офіс Компанії для первинного аналізу.
2.    Первинний аналіз повідомлення передбачає оцінку інформації на  повноту і пріоритетність. Далі повідомлення надсилається особам, відповідальним за вирішення вказаної проблеми. Під час аналізу у разі недостатності інформації розгляд питання може бути призупинено, поки ви не надасте відповіді на додаткові запитання через інструменти комунікації Служби етичного контролю (Наприклад: Веб-центр анонімного зворотного зв’язку).
3.    За кожним повідомленням закріплюється відповідальна особа та команда, які розслідують інцидент і зобов’язані вирішити вашу проблему.
4.    Відповідальні за розслідування особи контактують з вами упродовж 30 днів від дати реєстрації повідомлення, інформують щодо статусу розгляду вашого звернення, запитують та отримують додаткову інформацію, повідомляють про результати розслідування та заходи з реагування.
5.    Через веб-центр зворотного зв’язку ви можете анонімно спілкуватися з відповідальними особами , за потреби надсилати додаткові файли. В налаштуваннях веб-центру можна змінити реквізити свого доступу, додати чи змінити контактні дані. За бажанням, ви маєте можливість лишити адресу електронної пошти, щоб отримувати автоматичні оповіщення щодо зміни статусу обробки вашого повідомлення чи надходження коментарів від Компанії. 
6.    По закінченню розгляду повідомлення, ви можете оцінити та надати коментарі щодо роботи відповідальних осіб і заходів з реагування через Веб-центр анонімного зворотного зв’язку.
 

Принципи роботи Служби:
●    Компанія гарантує конфіденційність особам, які повідомили про факти шахрайства та корупції.
●    Реєстрацію повідомлень здійснює незалежна третя сторона.
●    Реєстрації повідомлень підлягають всі 100 % звернень за умови, що вони містять необхідний мінімум інформації для подальших кроків.
●    Перевірка отриманої інформації проводиться по кожному отриманому повідомленню.
●    Отримана інформація розглядається виключно особами, які не є учасниками даного процесу, що дозволяє їм об'єктивно і незалежно організовувати процес перевірки та робити висновки щодо встановлених фактів.
●    Якщо отримана інформація підтвердиться, матеріали будуть направлені найвищому керівництву компанії для прийняття невідкладних заходів.
●    Вживання конкретних дій завжди залежить від характеру та тяжкості порушення.
●    З метою збереження конфіденційності та анонімності всіх зацікавлених сторін, викривач може не дізнатись про існування розслідування або його результати.
●    Будь-яка термінологія, що застосовується вище, трактується так само як визначено в законодавстві України.