Антикорупційна політика МХП

13.09.2017

У 2017 році ПАТ «Миронівський хлібопродукт» (далі – Компанія) впровадила Антикорупційну політику відповідно до чинного антикорупційного законодавства України, а також з урахуванням найкращих міжнародних практик з метою:
 

  •     підвищення прозорості бізнесу в Україні;
  •     захисту інтересів акціонерів, ділових партнерів та співробітників від проявів корупції та пов'язаних з нею загроз;
  •     профілактики шахрайства і корупційних правопорушень в діяльності своїх працівників.


Під час здійснення своєї господарської діяльності Компанія керується такими принципами:

  •     відсутність конфлікту інтересів;
  •     відсутність дискримінації і необґрунтованих обмежень конкуренції;2
  •     неприпустимість будь-яких випадків хабарництва та корупції з боку своїх співробітників;
  •     відмова від співпраці з контрагентами, які залучені в шахрайські дії і / або корупційну діяльність.


«Служба етичного контролю»

У Компанії працює гаряча лінія «Служба етичного контролю», організована з метою отримання інформації про шахрайські, корупційні та інші правопорушення, що завдають шкоди інтересам Компанії, її чинним чи потенційним партнерам. Будь-яка фізична особа або представник юридичної особи може повідомити про порушення в ПАТ «Миронівський хлібопродукт», а також в його афілійованих і залежних структурах.

Окрім порушень Антикорупційної політики, в «Службу етичного контролю» також можна повідомляти про факти:
 

  •     недобросовісної конкуренції на тендерах;
  •     розкрадання або неналежного використання майна Компанії;
  •     розголошення конфіденційної, інсайдерської інформації, а також інформації, що становить комерційну таємницю;
  •     порушення вимог внутрішніх нормативних документів Компанії і / або чинного законодавства;
  •     порушення вимог промислової і виробничої безпеки, екології та охорони праці;
  •     невиконання (несумлінне виконання) посадових обов'язків з боку керівників, перевищення повноважень, порушення ними прав працівників.


Механізм роботи «Служби етичного контролю»:

Компанія гарантує конфіденційність особам, які повідомили про факти шахрайства та корупції;
 

  •     за потреби ви можете залишити повідомлення на умовах абсолютної анонімності. Саме з метою збереження максимальної об’єктивності та гарантування анонімності «Службу етичного контролю» надає та підтримує компанія «Етиконтроль», яка є незалежною третьою стороною по відношенню до підрозділів ПАТ «Миронівський хлібопродукт» та його керівництва;
  •     реєстрації підлягають всі 100 % повідомлень і звернень за умови, що вони містять необхідний мінімум інформації для подальших кроків;
  •     інформацію перевірятимуть за кожним отриманим повідомленням;ваші звернення оперативно надходитимуть та розглядатимуться Департаментом безпеки. Стосовно викладених фактів буде проведена незалежна конфіденційна перевірка;
  •     отриману інформацію розглядатимуть виключно особи, які не є учасниками даного процесу, що дозволяє їм об'єктивно і незалежно організовувати процес перевірки та робити висновки щодо встановлених фактів;
  •     за потреби для уточнення інформації просимо вас користуватися механізмом анонімного зворотного зв'язку з командою реагування;
  •     якщо отримана інформація підтвердиться, матеріали будуть направлені найвищому керівництву компанії для прийняття невідкладних заходів.


Контакти служби етичного контролю:

    Цілодобово доступний безпечний веб-портал https://mhp.ethicontrol.com/uk або mhp.com.ua/hotline.

    Зателефонуйте +380 800 210 745. Дзвінки безкоштовні для усіх операторів і приймаються в робочі дні з 06:00 до 22:00 (в неробочий час можна залишити повідомлення на автовідповідач).
    Надішліть електронного листа на hotline@mhp.com.ua.

Все новости